Přeskočit na hlavní obsah

Sezóna festivalů začíná - Brno

Mnoho z nás se už nemůže dočkat, až se ve velkém rozjedou všechny festivaly. Někdo se těší na ty hudební, kde se může se všemi kamarády opít, společně potom zvracet a lézt si na ramena a pokoušet se zpívat a tancovat v davu lidí. (Nic proti hudebním festivalům :D). Potom je tu ale ten další druh festivalů, po kterém vám (pravděpodobně :D) nebude špatně a budete stejně tak plní dojmů jako na těch hudebních.

Květen 2016



Poslední víkend v květnu jsem navštívila Burger & Hot dog Fest v Brně. Jsem zvyklá na festivaly v Praze, kde je miliarda lidí a miliarda stánků. No na to, že to bylo v pátek dopoledne, bylo i tady ve Vaňkovce hodně lidí. V porovnání s pražskými poměry to ale bylo nic.

Stánků bylo asi 30, z toho asi pět jich mělo jen pivo. dalších tak 15 bylo s jiným zbožím než jsou hamburgery nebo hotdogy. Nakonec ten výběr tedy nebyl až tak veliký.
Musím ale uznat, že dali přednost kvalitě před kvantitou.
Výběr z burgerů byl zajímavý, a každý si určitě vybral. Já ani nikdo z mých přátel nebyl se svým výběrem nespokojený. Všem moc chutnalo a byli jsme z toho nadšení.

Květen 2016

 Já si moc pochutnala na burgeru od Klubu cestovatelů. Byl s jehněčím masem, s grilovanou cuketou a lilkem, mango chutney a medovo horčicovým dipem. Z jehněčího jsem měla strach, ale bylo to luxusní!

Kluci si dali hamburger s trhaným hovězím z Kavárny ERA a byli stejně tak nadšení jako já.

Při odchodu jsem si všimla stánku s cupcaky. Mám ráda lidi, kteří něco tvoří doma, a daří se jim. Teď  právě mluvím o paní s cupcaky. Na první pohled byly úžasné a i skvěle chutnaly! Z čeho jsem byla já nejvíc nadšená, byl výběr i z bezlepkových druhů. Tomu jsem nemohla odolat. Bezlepkový cupcake s mangem opravdu nezklamal.

IMG_0412

Jsem z toho všeho tak natěšená, že už vyhlížím další a další food festivaly. A kam se tedy chystám?

11. 6. Food Festival Bezezbytku - festival o tom, jak neplýtvat potravinami a naučit se je používat co nejléle

17. - 18. 6. Pizza Festival

24. - 25. 6. Jahodování a květinový trh

24. - 25. 6. Local Food Market

25. 6. Apetit piknik


Užívejte sluníčka, jezte čerstvé potraviny a podporujte české prodejce...


Vaše Týna

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Svatba s odstupem několika měsíců

Zážitek na celý život. To o své vlastní svatbě řekne asi každý. Ale u nás to byl zážitek na celý život i pro většinu svatebčanů, kteří ten den s námi prožili. Pro někoho by tohle vysněná svatba dost možná nebyla, ale pro mě to rozhodně splněný sen byl. I když byl bez zámku, holubic a kočáru. Je to momentka a já jí naprosto miluju. Děkujeme oběma, za všechnu tu pomoc a energii, kterou jste naší svatbě věnovali.

Česká rafaela po britsku a domácí vanilkový cukr

Mnoho z vás mě prosilo o další recepty na vánoční cukroví, které je možné udělat z britských surovin. Dnes se můžete těšit na domácí rafaela. Jednodušše řečeno jsou to sladké kokosové kuličky, po kterých se jen zapráší. Tyhle kuličky jsem dělala už pár let i doma a vždy byly hned snědené. A tak jsem to zkusila i tady v Anglii a vyšly skvěle, tak proč si je i tady nedopřát!

Do Osvětimi na vlastní pěst

Tento článek píšu asi s ročním zpožděním. I tak jsem si ale říkala, že by někomu mohl pomoct a usnadnit organizaci výletu do Osvětimi. Já jsem se rozhodla dát výlet do Polska jako dárek svému příteli. Upřímně jsem ale netušila, jak složitá organizace to bude. Protože jsem se snažila udělat překvapení, dost se mi to zkomplikovalo.