Přeskočit na hlavní obsah

Vaše #musthave v Británii

Můj blog není beauty a asi ani nikdy nebude, tohle vám ale potřebuji napsat, protože v různých diskuzích čechů žijících v Anglii se tohle téma stále dokola omílá. To ale neznamená, že je to článek jen pro slečny a ženy žijící v UK.



Nikdy jsem nebyla taková, že bych se líčila desítky minut, patlala na sebe make-up, zakládala si na produktech, které používám nebo hodiny vybírala odstín rtěnky. A přesně z tohoto důvodu jsem nikdy neměla potřebu se odličovat. Pro některé z vás je to možná nepředstavitelné, pro mě to tenkrát bylo naprosto přirozené. Možná tu ale jsou i ty, kterým teď mluvím z duše. Večer opláchnout obličej, po umytí si oči otřít do ručníku a jít spát. Ráno jen nahodit další vrstvu řasenky a zase hurá do světa.

Potom jsem se přestěhovala do Anglie a nastal zásadní problém s jejich tvrdou vodou. Pleť jsem po umytí měla hodně vysušenou, dělaly se mi pupínky a přišla jsem si, jako bych nebyla ve své kůži.
Pročetla jsem pár blogů a článků na internetu a rozhodla se zkusit micelární vodu. Každá z vás už o ní asi slyšela. Moc jsem nevěřila tomu, že to pomůže, ale řekla jsem si, že za zkoušku nic nedám.

V britské drogerii Boots jsem si pořídila Garnier micelárku pro citlivou pleť, za kterou už bych teď strčila ruku do ohně. Nedávno jsem i slyšela, že v ČR je to jedničkou na trhu. Přestala jsem si úplně obličej oplachovat vodou, vždy po sprše jsem se večer odlíčila micerálkou, i přestože jsem třeba nalíčená nebyla. Stejně tak každé ráno před celým dnem. A tak to dělám i teď v Praze. Vodou se nedotknu svého obličeje. Až micelárkou po sprše. Na cestu nebo do kabelky jsou super micelární ubrousky od Garnieru.



Narozdíl od klasických odličovacích vod mě po použití micelární vody nepálí oči. A opravdu se mi celkově pleť zase zlepšila a vrátila do normálu. Začínám teď na noc zkoušet kokosový olej, tak dám časem vědět, zda se s jeho použitím na noc cítím ještě lépe než teď. Slyšela jsem od pár holčin, že se s kokosovým olejem i odličují. Já jsem ale zatím naprosto spokojená s Garnierem a nehodlám ho měnit. Ani za Mixu nebo Biodermu.

Ale zajímalo by mě, zda má někdo z vás zkušenosti s Garnierem a zároveň i Biodermou nebo Mixou. Poznaly jste rozdíl? Stojí to za to si připlatit?

Komentáře

  1. Za mě Mixa absolutní top. Používám ji hodně dlouho a je to to nejlepší co jsem měla. Lepší dvou fázový odličovač jsem neměla. Po ostatních jsem při odlíčení zčervenala, ale po Mixe ne.
    Jediné co mě mrzí je, že v Anglii adi není a ta co mám z domu už dochází. Tak potom vyzkouším garnier a uvidím :-)

    www.lifewithpetra-blog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže to není micelárka? To si zase myslím, že micelárka ti tu pleť víc vyživí než odličovač. Ale tak jestli ti vyhovuje, tak asi není co řešit :)

      Vymazat
    2. Ano Mixa má i micelárku, ona má vlastně veškeré pleťové i tělové produkty. Ale odličovač má nejlepší, protože ten mám s čím porovnat. Micelárka od Mixi je má první, takže ještě nemám jak hodnotit :)

      Vymazat
    3. Micelárka Mixa zatím top, je cenově dostupná pro každého a účinky má uspokojivé, doporučuji :-)

      Vymazat
    4. Micelárka Mixa zatím top, je cenově dostupná pro každého a účinky má uspokojivé, doporučuji :-)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Micelárku od Garnier jsem si nedávno koupila, ale zatím jsem neměla možnost ji vyzkoušet. Každopádně jsem na ni slyšela samou chválu :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Svatba s odstupem několika měsíců

Zážitek na celý život. To o své vlastní svatbě řekne asi každý. Ale u nás to byl zážitek na celý život i pro většinu svatebčanů, kteří ten den s námi prožili. Pro někoho by tohle vysněná svatba dost možná nebyla, ale pro mě to rozhodně splněný sen byl. I když byl bez zámku, holubic a kočáru. Je to momentka a já jí naprosto miluju. Děkujeme oběma, za všechnu tu pomoc a energii, kterou jste naší svatbě věnovali.

Česká rafaela po britsku a domácí vanilkový cukr

Mnoho z vás mě prosilo o další recepty na vánoční cukroví, které je možné udělat z britských surovin. Dnes se můžete těšit na domácí rafaela. Jednodušše řečeno jsou to sladké kokosové kuličky, po kterých se jen zapráší. Tyhle kuličky jsem dělala už pár let i doma a vždy byly hned snědené. A tak jsem to zkusila i tady v Anglii a vyšly skvěle, tak proč si je i tady nedopřát!

Do Osvětimi na vlastní pěst

Tento článek píšu asi s ročním zpožděním. I tak jsem si ale říkala, že by někomu mohl pomoct a usnadnit organizaci výletu do Osvětimi. Já jsem se rozhodla dát výlet do Polska jako dárek svému příteli. Upřímně jsem ale netušila, jak složitá organizace to bude. Protože jsem se snažila udělat překvapení, dost se mi to zkomplikovalo.