Přeskočit na hlavní obsah

Beginning in pictures

Už poslední týden loučení byl pro mě lehce náročný, ale celou dobu jsem s tím bojovala....dokud nepřišla chvíle odjezdu na letiště. Slzy tekly proudem a mně nezbývalo nic jiného než se skrz ně smát a v duchu si řikat že dělám správnou věc. Od dvou lidí jsem dostala přívěsek Pandora, za které jsem moc vděčná. Je to jediná věc, kterou mám na sobě 24/7 a snad každá správná holka ví, že Pandora píše Váš příběh.



Trvalo mi přibližně tři dny, než jsem se rozkoukala a odvážila se vyrazit do víru velkoměsta. Nastahovala jsem si veškeré aplikace, co jsem potřebovala (o apps v příštím článku) a potom už nezbývalo nic jiného než odvaha.
Naštěstí jsem v Londýně už měla kamarádku, co tu byla čtrnáct dní a už byla rozkoukaná a tak trochu věděla co a jak.

Během těch prvních pár dnů máte šanci zjistit, že:

  1. káva v Costě není až tak dobrá, jak jste čekali
  2. nikomu nerozumíte
  3. lidi nechodí po pravé straně, ale tam, kde se jim zachce
  4. auta jezdí běžně v protisměru
  5. ať zahnete do jakékoli ulice v oblasti vašeho domova, všechny vypadají stejně
  6. všechny parky jsou převážně pole
  7. nemáte šanci tu jíst jídlo, co jste jedli v ČR
  8. když chcete normální mléko, musíte si vlastně koupit polotučné nebo nízkotučné
  9. silnice se přechází převážně na červenou
  10. vaše první pizza z pizzerie, o velikosti vašeho palce na ruce, vás bude stát tolik, co v ČR večeře v pizzerii pro celou rodinu
  11. Primark vás nikdy nevyjde levně
  12. London eye, Big Ben i Tower bridge jsou dost velká nuda
  13. za jednu cestu metrem, byste v ČR mohli jet na týdenní výlet vlakem po Českém ráji
  14. když jdete na jedno pivo, opravdu jdete jen na jedno
  15. ke všemu to ani není půllitr
Mohla bych asi pokračovat do nekonečna, ale myslím, že si to každý už dokáže představit.


















Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Svatba s odstupem několika měsíců

Zážitek na celý život. To o své vlastní svatbě řekne asi každý. Ale u nás to byl zážitek na celý život i pro většinu svatebčanů, kteří ten den s námi prožili. Pro někoho by tohle vysněná svatba dost možná nebyla, ale pro mě to rozhodně splněný sen byl. I když byl bez zámku, holubic a kočáru. Je to momentka a já jí naprosto miluju. Děkujeme oběma, za všechnu tu pomoc a energii, kterou jste naší svatbě věnovali.

Česká rafaela po britsku a domácí vanilkový cukr

Mnoho z vás mě prosilo o další recepty na vánoční cukroví, které je možné udělat z britských surovin. Dnes se můžete těšit na domácí rafaela. Jednodušše řečeno jsou to sladké kokosové kuličky, po kterých se jen zapráší. Tyhle kuličky jsem dělala už pár let i doma a vždy byly hned snědené. A tak jsem to zkusila i tady v Anglii a vyšly skvěle, tak proč si je i tady nedopřát!

Do Osvětimi na vlastní pěst

Tento článek píšu asi s ročním zpožděním. I tak jsem si ale říkala, že by někomu mohl pomoct a usnadnit organizaci výletu do Osvětimi. Já jsem se rozhodla dát výlet do Polska jako dárek svému příteli. Upřímně jsem ale netušila, jak složitá organizace to bude. Protože jsem se snažila udělat překvapení, dost se mi to zkomplikovalo.