Přeskočit na hlavní obsah

Aplikace - ty pravé do Londýna

Jak jsem slíbila, je tu článek o aplikacích, které používám tady v Anglii. Článek jsem rozdělila do několika částí, aby byl přehlednější.

Maps app

Ulmon - používám ho často jako skvělou offline-map. Nedokáže vyznačit trasu, ale nijak mě to neumezuje.

CityMapper - používám ho přibližně každých 10 minut. Neustále si na něm kontroluji kdy mi co jede, z jaké zastávky, jak dlouho, dají se zadávat i trasy pěšky. Vypíše Vám to možnosti přestupů i ceny dopravy. Jedinou nevýhodou, kterou v tom vidím je, že není možnost zadat, že chcete jet pouze 2-3 zónu a zbytek autobusy. V tomto případě, si to musíte najít sami postupně.

London Maps - pro mě jednoznačně raději Ulmon nebo klasické Google maps

Recenzní app

Foursquare - hodí se když jste někde kde to neznáte a máte velký hlad nebo se Vám chce čůrat a potřebujete najít nejbližší známý řetězec typu Pret, McD nebo Subway.

TripAdvisor - dobrý, pokud chcete jít někam na výlet nebo něco podniknout, v průběhu běžného dne ho ale nevyužiju

Yell - mám ho nově stažený, takže jsem zatím neměla moc času ho vyzkoušet. Ale zatím to vypadá jako takové zlaté stránky. Úplně se tam nedozvíte zda je daná restaurace nebo bar kvalitní, ale zjistíte, který je nejblíž od vás.

Cestování po Londýně (i mimo něj)

Tube Map - tam zjišťuji, jaké metro je v jaké zóně. Raději ale dávám přednost mapce papírové.

The Trainline - jednoduchá a přehledná app o provozu vlaků. Zjistíte mezizastávky, zpoždění, cenu i číslo nástupiště.

Ostatní

Expenses OK - nejhorší app na světě!! Ne dělám si legraci. Ale možná si ji přeci jen nepořizujte, není dobrý pocit vidět, jak tady peníze lítají.

Duolingo - můžu jedině doporučit! jedete ve vlaku a nudíte se?! Učtě se cizí jazyky. Čekáte na autobus?! Učte se cizí jazyky. Jíte někde sami bagetu za pár liber?! Nemůžete usnout?! Tuhle app na 100% využijete. Já si připomínám španělštinu, kterou už jsem zapomněla a němčinu, které jsem v jazykovce moc nedala (byla jsem na dvou hodinách během pololetí doufám, že to nečte moje mamka).

Indeed - aplikace na vyhledávání práce. Myslím, že platí i pro ČR, ale nejsem si stoprocentně jistá. Zatím práci nehledám, ale pokukuju. A na to mi přijde Indeed skvělé. Ještě to nemám úplně vykoumané, ale mělo by tam jím zasílat i CV rovnou z telefonu tomu zaměstnavateli.
Najde Vám to nejbližší pracovní nabídky v okolí, nebo můžete vyhledávat podle klíčových slov. A nabídka je opravdu široká.



Nejčastěji ze všech určitě používám CityMapper a Foursquare. Na ty opravdu nedám dopustit, ale jakmile nejsem na silném signálu internetu, Foursquare mi občas nefunguje. I tak ho ale často používám. A lituju toho, že jsem jeho velké výhody neocenila už v ČR. Je to skvělá app!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Svatba s odstupem několika měsíců

Zážitek na celý život. To o své vlastní svatbě řekne asi každý. Ale u nás to byl zážitek na celý život i pro většinu svatebčanů, kteří ten den s námi prožili. Pro někoho by tohle vysněná svatba dost možná nebyla, ale pro mě to rozhodně splněný sen byl. I když byl bez zámku, holubic a kočáru. Je to momentka a já jí naprosto miluju. Děkujeme oběma, za všechnu tu pomoc a energii, kterou jste naší svatbě věnovali.

Česká rafaela po britsku a domácí vanilkový cukr

Mnoho z vás mě prosilo o další recepty na vánoční cukroví, které je možné udělat z britských surovin. Dnes se můžete těšit na domácí rafaela. Jednodušše řečeno jsou to sladké kokosové kuličky, po kterých se jen zapráší. Tyhle kuličky jsem dělala už pár let i doma a vždy byly hned snědené. A tak jsem to zkusila i tady v Anglii a vyšly skvěle, tak proč si je i tady nedopřát!

Do Osvětimi na vlastní pěst

Tento článek píšu asi s ročním zpožděním. I tak jsem si ale říkala, že by někomu mohl pomoct a usnadnit organizaci výletu do Osvětimi. Já jsem se rozhodla dát výlet do Polska jako dárek svému příteli. Upřímně jsem ale netušila, jak složitá organizace to bude. Protože jsem se snažila udělat překvapení, dost se mi to zkomplikovalo.