Přeskočit na hlavní obsah

Recenze - The Place

Tak jsem poprvé navštívila podnik na doporučení aplikace Foursquare a rozhodně jsem udělala dobře!


Podnik: The Place

Hodnocení FS: 7,1
Cenová relace: £

Účet: 8,50£
  • Flat white - 2.35
  • Plum ice tea - 2.65
  • Grilled toast (chicken and cheese) - 3.50
Mé hodnocení (1-10):
  • káva - 8
  • jídlo - 7
  • celkové - 8

Hledala jsem nějakou kavárnu, kterou budu mít blízko a budu vědět, že si tam pochutnám. Otovřela jsem tedy Foursquare, projela pár příspěvků kaváren, co jsou v mém okolí, a rozhodla jsem se pro The Place. Mělo to být asi 5 zastávek autobusem z mé High Street, což je naprostá paráda.


Kavárnu jsem díky FS mapičce našla hned. Překvapilo mě, jak kavárna při vstupu působí malinká, protože mají bar ihned u dveří. Zbytek kavárny byl ale prostorný a kavárna působila útulně. Díky zásuvkám bylo poznat, že tohle je přesně ten typ kavárny, kam se nestydíte si jít sednout se svým notebookem na půl dne.

Objednala jsem si na baru, kde mě obsloužila velmi milá asiatka. Vybrala jsem si flatwhite a toast. Při placení mi dala baristka do ruky věc, o které jsem absolutně netušila k čemu slouží. Vypadalo to jako ovladač bez tlačítek. Nebo jako telefon bez displeje... takže vlastně to nevypadalo ani jako ovladač ani jako telefon. Po pár minutách ta divná věc začala blikat a vibrovat mi na stole, což jsem se samozřejmě lekla a pochopila, že s tím mám pravděpodobně jít na bar. Měla jsem pravdu. Čekal tam na mě můj toast i káva. Odevzdala jsem divnou věc a vzala si to ke stolu.

Tak si tak pěkně sedím, toast snědený, káva téměř dopitá... zamyslela jsem se a po dlouhé době zvedla hlavu a rozhlédla se po kavárně. V kavárně ani jedno volné místo a já jediný neasiat mezi všemi. Prvně mě to dost vylekalo, ale pak si říkám, že tady jsem v Londýně a ne v Praze, abych řešila, zda se mám cítit blbě jako jediná evropanka v místnosti. Nikdo se na mě ani jednou nepodíval nějak divně ani si mě neprohlížel. No očividně opravdu nejsme v zemi, kde jsou lidé poznamenaní komunismem.

Když jsem si tohle uvědomila, měla jsem radost, že jsem v Anglii. A místo toho, abych si sbalila věci a odešla, šla jsem si s úsměvem na tváři koupit švestkové ice tea a užít si tu atmosféru a pohodu, co v kavárně byla.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Svatba s odstupem několika měsíců

Zážitek na celý život. To o své vlastní svatbě řekne asi každý. Ale u nás to byl zážitek na celý život i pro většinu svatebčanů, kteří ten den s námi prožili. Pro někoho by tohle vysněná svatba dost možná nebyla, ale pro mě to rozhodně splněný sen byl. I když byl bez zámku, holubic a kočáru. Je to momentka a já jí naprosto miluju. Děkujeme oběma, za všechnu tu pomoc a energii, kterou jste naší svatbě věnovali.

Česká rafaela po britsku a domácí vanilkový cukr

Mnoho z vás mě prosilo o další recepty na vánoční cukroví, které je možné udělat z britských surovin. Dnes se můžete těšit na domácí rafaela. Jednodušše řečeno jsou to sladké kokosové kuličky, po kterých se jen zapráší. Tyhle kuličky jsem dělala už pár let i doma a vždy byly hned snědené. A tak jsem to zkusila i tady v Anglii a vyšly skvěle, tak proč si je i tady nedopřát!

Do Osvětimi na vlastní pěst

Tento článek píšu asi s ročním zpožděním. I tak jsem si ale říkala, že by někomu mohl pomoct a usnadnit organizaci výletu do Osvětimi. Já jsem se rozhodla dát výlet do Polska jako dárek svému příteli. Upřímně jsem ale netušila, jak složitá organizace to bude. Protože jsem se snažila udělat překvapení, dost se mi to zkomplikovalo.