Přeskočit na hlavní obsah

Energie na bodu nula

Tak jsem Vám tu minule vyprávěla, na jaké mám v plánu jít festivaly a pikniky... Nebyla jsem zatím na žádném. Poslední dobou mi příjde, že si nedokážu pořádně užívat života. Připadá mi, že chodím jen do práce a z práce. Nejsem schopná se dokopat k učení jazyků, jak jsem chtěla. Nejsem schopná si ani doma zacvičit, což si už taky nějakou dobu slibuju. Klamu sama sebe čím dál tím víc. Taky to tak máte?


Zdroj: Pinterest

Tuhle svou náladu bych očekávala na podzim nebo v zimě, kdy se mění počasí a člověk je hodně unavený. Teď bych měla být plná energie od sluníčka, ale je to přesně naopak. V práci to nějak protrpím a po příchodu domů většinou usnu.

Jediné akce kterých jsem se zúčastnila byly United Island Festival a Metronome festival. A to pouze pracovně. Island byl super na to, že byl vstup zadarmo. Člověk se tam pořádně najedl, výběr z pití taky nebyl malý a z kapel si každý také určitě vybral. Největší zážitek jsem měla z průtrže, která tam jeden den byla. Všichni vyletnění, sluníčko a asi 30 stupňů a zničeho nic kroupy, vítr a déšť. Aspoň nějaká sranda byla :D
Místo toho Metronome byl strašně nudný. Komu by se taky chtělo dávat přes tisícovku za dva dny. Dražší jak Rock For People a kromě The Kooks a Iggy Pop žádná známá kapela.

Zpátky k mému režimu - nerežimu. Došlo mi, že si potřebuju udělat nějaký systém. Nutně asi nepotřebuji každý víkend chodit na nějaké akce, chci mít ale režim během týdne. Jsem sama na sebe zvědavá, zda je to reálné nebo opět zklamu sama sebe.
První zásada, které se snažím každý den držet je procházka ve smyslu nějakého aktivního odpočinku. To se mi zatím daří. Už asi 4 dny jsem si vyčítala, že nejsem schopná se doma dokopat ke cvičení, dnes se mi to povedlo. Možná to tedy nakonec nebude až takový průšvih.

Mé cíle tedy jsou alespoň 4x týdně si zacvičit, alespoň 2x týdně se nějak dál vzdělávat (nějaký cizí jazyk). A dále udržovat procházky. To asi prozatím stačí, protože dávat si nereálné cíle je nesmysl.

No co vám budu...jsem na sebe opravdu zvědavá.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Svatba s odstupem několika měsíců

Zážitek na celý život. To o své vlastní svatbě řekne asi každý. Ale u nás to byl zážitek na celý život i pro většinu svatebčanů, kteří ten den s námi prožili. Pro někoho by tohle vysněná svatba dost možná nebyla, ale pro mě to rozhodně splněný sen byl. I když byl bez zámku, holubic a kočáru. Je to momentka a já jí naprosto miluju. Děkujeme oběma, za všechnu tu pomoc a energii, kterou jste naší svatbě věnovali.

Česká rafaela po britsku a domácí vanilkový cukr

Mnoho z vás mě prosilo o další recepty na vánoční cukroví, které je možné udělat z britských surovin. Dnes se můžete těšit na domácí rafaela. Jednodušše řečeno jsou to sladké kokosové kuličky, po kterých se jen zapráší. Tyhle kuličky jsem dělala už pár let i doma a vždy byly hned snědené. A tak jsem to zkusila i tady v Anglii a vyšly skvěle, tak proč si je i tady nedopřát!

Do Osvětimi na vlastní pěst

Tento článek píšu asi s ročním zpožděním. I tak jsem si ale říkala, že by někomu mohl pomoct a usnadnit organizaci výletu do Osvětimi. Já jsem se rozhodla dát výlet do Polska jako dárek svému příteli. Upřímně jsem ale netušila, jak složitá organizace to bude. Protože jsem se snažila udělat překvapení, dost se mi to zkomplikovalo.