Přeskočit na hlavní obsah

Facebooková seznamka ve spodním prádle

Než jsem odlétala do Anglie, už asi půl roku jsem se snažila jíst zdravě. Vynechala jsem především pečivo a kravské mléko.

Někteří z vás možná znají fitness trenéra Jakuba Bínu. Měl své pořady na Stremu, diky kterým se dostal do podvědomí běžných lidí.
A právě Jacob byl ten, koho napadlo, pomoct hodně lidem s životním stylem. Vytvořil na facebooku 42 denní výzvu, pro všechny kdo se sebou chtějí něco udělat. První podmínkou bylo sdílet svou fotku ve spodním prádle na facebooku, díky které vás potom přidal do uzavřené skupiny. S kůži se prostě musí jít na trh. No co si budeme povídat, nění moc příjemné dát na facebook svou polonahou fotku a stálo mě to hodně přemlouvání, ale nakonec jsem byla donucena svou sestrou, která do toho nechtěla jít sama.
Teď je to první týden, co máme zadaný jídelníček a tréninkový plán, a já už teď vím, že takhle přísná dieta není nic pro mě. Jídelníček je na základě Paleo stravy, ale bez jakýchkoliv cukrů (takže ani ovoce).

Je potřeba nebrat veškeré tyhle diety nebo lifestyly příliš vážně, ale spíše se inspirovat a přízpůsobit si je sám sobě. Pro mě to tedy ve výsledku znamená vrátit se ke stravě, které jsem se držela před odletem do Anglie - vyhýbat se alespoň trochu lepku a laktóze, ale bez ovoce asi úplně žít nedokážu.

Teď se snažím dodržovat jídelníček a tréninkový plán od Jacoba, protože jde o výzvu a opravdu jsem zvědavá, zda uvidím nebo pocítím změnu.

Jediný člověk dodržující paleo dietu, kterého znám (a ani ne osobně), je Dominika.Po. Znám hodně lidí co drží bezlaktózovou nebo bezlepkovou dietu. A to už z důvodu zdravotního nebo ze svého přesvědčení. A je pravda, že vyřazení kravského mléka ze svého jídelníčku jsem hodně pocítila.

Může se mnou hodně lidí nesouhlasit a tvrdit mi, že kravské mléko je přece zdravé a plné vápníku...tak to ale bohužel není. Takové vysvětlení ve zkratce - zamyslete se nad tím, zda ostatní živočichové pijí v dospělosti mléko od své matky...

O zdravou stravu se teď celkově začínám více zajímat, takže určitě můžete čekat další článek o těchto dietách.

A co vy, držíte nějakou dietu pro zdravější životní styl?

Komentáře

  1. Ahoj, hezký článek :) tyhle přísné diety jsou podle mne k ničemu. Jen málokdo je dokáže dodržovat, navíc s chutí. Podle mě tě musí strava a životní styl bavit, aby sis ho zavedla a udržovala a užívala si to :) jídlo má být radost a ne trest, dá se vytvořit spoustu dobrých věcí ze zdravých pokrmů - já mám stravu upravenou asi jednoduše "jím, co je zdravé" - a když se mě někdo ptá na příklad, říkám mu, že je to jednoduché. Každý asi tuší, že čokoláda a chipsy zdravé nejsou, stejně jako hranolky a hamburger :D
    Jinak bych tě ráda pozvala k sobě na blog na giveaway - www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Svatba s odstupem několika měsíců

Zážitek na celý život. To o své vlastní svatbě řekne asi každý. Ale u nás to byl zážitek na celý život i pro většinu svatebčanů, kteří ten den s námi prožili. Pro někoho by tohle vysněná svatba dost možná nebyla, ale pro mě to rozhodně splněný sen byl. I když byl bez zámku, holubic a kočáru. Je to momentka a já jí naprosto miluju. Děkujeme oběma, za všechnu tu pomoc a energii, kterou jste naší svatbě věnovali.

Česká rafaela po britsku a domácí vanilkový cukr

Mnoho z vás mě prosilo o další recepty na vánoční cukroví, které je možné udělat z britských surovin. Dnes se můžete těšit na domácí rafaela. Jednodušše řečeno jsou to sladké kokosové kuličky, po kterých se jen zapráší. Tyhle kuličky jsem dělala už pár let i doma a vždy byly hned snědené. A tak jsem to zkusila i tady v Anglii a vyšly skvěle, tak proč si je i tady nedopřát!

Do Osvětimi na vlastní pěst

Tento článek píšu asi s ročním zpožděním. I tak jsem si ale říkala, že by někomu mohl pomoct a usnadnit organizaci výletu do Osvětimi. Já jsem se rozhodla dát výlet do Polska jako dárek svému příteli. Upřímně jsem ale netušila, jak složitá organizace to bude. Protože jsem se snažila udělat překvapení, dost se mi to zkomplikovalo.