Přeskočit na hlavní obsah

Verunka konečně v Londýně (Recenze - Crosstown doughnuts and coffee)

V neděli za mnou konečně přijela kamarádka z jihu. Obě jsme v Anglii přes měsíc, ale teprve teď byl čas se sejít. A co jiného můžou dvě holky podniknout než vyrazit do centra?!

Jely jsme na Camden, abych Verunce ukázala, jak vypadají správné trhy. No musim se přiznat, že jsem si celou dobu myslela, že food market je jen těch pár stánků vzádu na hlavní. Jaké bylo příjemné zjištění, že ten pravej food market je uplně jinde a je uplně boží!!! Ano, už chápu, o čem všichni mluví. A ano, opravdu jsem věřila, že všichni myslí ten polský stánek s langošem hned vedle pizzy s hranolkami, když mi vyprávějí, jak milují jídlo na Camdenu. Ha-Ha.

Upřímně jsem byla tak unešená, že jsem ani neměla čas fotit...a lidí samozřejmě jak kdyby se sem sjela celá Evropa. Spousta stánků od slaných i sladkých crépes přes ryby, gyros, cupcakes až po zelené kokosy. Teď už jen počkat na ten český stánek! :)


Samozřejmě jsme na Camdenu strávily několik hodin. Jak jinak. Nevim, jak jsem si mohla myslet, že to dopadne jinak. Jaké překvapení, že po půl hodinové procházce z Camdenu, nás na Oxford St vyhazují už z prvního obchodu do kterého jsme vešly. Nestlihly jsme Lush ani Ladurée a z Foot Lockeru nás vyhnali. Jediné, co nás ale nezklamalo, bylo Crosstown Doughnuts & Coffee, které bylo otevřené asi až do osmi. Crosstown jsem našla na Foursqure, tak jsme se rozhodly ho vyzkoušet a určitě jsme udělaly dobře.

Podnik: Crosstown doughnuts & coffee (Broadwick St)

Hodnocení FS: 8,7
Cenová relace: £

Účet: 5.50 £

  • Flatwhite + doughnut z belgické čokolády - 3.50
  • Flatwhite - 2.0

Mé hodnocení (1-10):

  • káva - 10
  • jídlo - 10
  • celkové - 9

Káva zatím rozhodně nejlepší, co jsem v Anglii měla. Doughnut byl naprosto neuvěřitelnej!!! Vevnitř čokoláda, nahoře čokoláda a pak ještě čokoládový posyp. Nejsem člověk, co se tláská čokoládou a nesnášim čokoládové dorty. Tohle je ale pecka!

Pak už jsme to směřovaly přes Buckinham na Vauxhall procházkou. Žádné vzrůšo. Jediní, kdo o víkendu v podvečer pracují jsou pouliční umělci. Jak smutné. Jinak nikde ani noha. Ale i přesto jsme si to moc užily!





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Svatba s odstupem několika měsíců

Zážitek na celý život. To o své vlastní svatbě řekne asi každý. Ale u nás to byl zážitek na celý život i pro většinu svatebčanů, kteří ten den s námi prožili. Pro někoho by tohle vysněná svatba dost možná nebyla, ale pro mě to rozhodně splněný sen byl. I když byl bez zámku, holubic a kočáru. Je to momentka a já jí naprosto miluju. Děkujeme oběma, za všechnu tu pomoc a energii, kterou jste naší svatbě věnovali.

Česká rafaela po britsku a domácí vanilkový cukr

Mnoho z vás mě prosilo o další recepty na vánoční cukroví, které je možné udělat z britských surovin. Dnes se můžete těšit na domácí rafaela. Jednodušše řečeno jsou to sladké kokosové kuličky, po kterých se jen zapráší. Tyhle kuličky jsem dělala už pár let i doma a vždy byly hned snědené. A tak jsem to zkusila i tady v Anglii a vyšly skvěle, tak proč si je i tady nedopřát!

Do Osvětimi na vlastní pěst

Tento článek píšu asi s ročním zpožděním. I tak jsem si ale říkala, že by někomu mohl pomoct a usnadnit organizaci výletu do Osvětimi. Já jsem se rozhodla dát výlet do Polska jako dárek svému příteli. Upřímně jsem ale netušila, jak složitá organizace to bude. Protože jsem se snažila udělat překvapení, dost se mi to zkomplikovalo.