Přeskočit na hlavní obsah

Co je to cirkus?

V cirkusu jsem byla naposledy někdy v minulém století. Což tak trochu zní, jako bych zažila druhou světovou válku :D

Vždy jsme tam chodili s taťkou, možná i každý rok. Nikdy ale nezapomenu na ten zážitek, když jsem tam byla posledně. Taťku chtěli vytáhnout do centra dění a já brečela a nechtěla ho pustit. Nakonec si teda vybrali někoho jiného a tomu tam měnili tělo s druhým pánem. Takhle si to pamatuji svou dětskou fantazií, to jak to bylo doopravdy, těžko říct. Ale od té doby už jsem do cirkusu jít nikdy nechtěla.

Moje host-mum se mě o minulém víkendu zeptala, zda chci jít s ní a malým do cirkusu. Upřímně proč ne, zajímalo mě, zda to tam vypadá tak, jak si to pamatuju a zda jsou v Anglii stejné cirkusy jako u nás.

Nejsou a nevypadá. Asi je hodně vidět, že jsem dlouho nebyla v cirkusu, ale člověk má nějaká očekávání. A ta se mi nesplnila. Čekala jsem spoustu zvířat, provazochodce, žongléry, plivače ohně...
Viděla jsem motorky v železné kouli, akrobaty (ve smyslu parkuru), paní visící na deštníku ve vzduchu a ze zvířat jen psa, koně a andulky. Nevím zda je to dobře nebo špatně, že cirkus už není to, co býval.

Rozhodně jsem si to užila, ale nebyl to pro mě cirkus. Tohle dnes potkáváte běžně na festivalech.


Untitled



Untitled

Untitled





A kdy jste vy byli naposledy v cirkusu?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Svatba s odstupem několika měsíců

Zážitek na celý život. To o své vlastní svatbě řekne asi každý. Ale u nás to byl zážitek na celý život i pro většinu svatebčanů, kteří ten den s námi prožili. Pro někoho by tohle vysněná svatba dost možná nebyla, ale pro mě to rozhodně splněný sen byl. I když byl bez zámku, holubic a kočáru. Je to momentka a já jí naprosto miluju. Děkujeme oběma, za všechnu tu pomoc a energii, kterou jste naší svatbě věnovali.

Česká rafaela po britsku a domácí vanilkový cukr

Mnoho z vás mě prosilo o další recepty na vánoční cukroví, které je možné udělat z britských surovin. Dnes se můžete těšit na domácí rafaela. Jednodušše řečeno jsou to sladké kokosové kuličky, po kterých se jen zapráší. Tyhle kuličky jsem dělala už pár let i doma a vždy byly hned snědené. A tak jsem to zkusila i tady v Anglii a vyšly skvěle, tak proč si je i tady nedopřát!

Do Osvětimi na vlastní pěst

Tento článek píšu asi s ročním zpožděním. I tak jsem si ale říkala, že by někomu mohl pomoct a usnadnit organizaci výletu do Osvětimi. Já jsem se rozhodla dát výlet do Polska jako dárek svému příteli. Upřímně jsem ale netušila, jak složitá organizace to bude. Protože jsem se snažila udělat překvapení, dost se mi to zkomplikovalo.