Přeskočit na hlavní obsah

Vánoční pouť v Londýně

Hodně z nás o tom dávno slyšelo. Všichni se na to těší celý rok. A i já se těšila, když jsem se dozvěděla, jak to má vypadat. A o čem je řeč? O Winter Wonderlandu v Hyde Parku!


Untitled

Včera večer se slavnostně otevřel Winter Wonderland. Je otevřen každý den od deseti do deseti až do 3. ledna.

Je to zimní pouť, kde najdete spoustu klasických pouťových atrakcí, vánoční market i speciální atrakce, které najdete jen na WW.

Vstup do WW areálu je zadarmo. Jako první musíte jít do stánku, kde si přeměníte libry na Tokens. Těmi potom platíte v celém areálu. Nevýhodou (pro nás návštěvníky) je, že Tokens mají podobu papírových lístků takže není těžké je ztratit. Ale co se mi opravdu nelíbí je to, že nedostanete co papírek, to jeden Token. Ale jeden Token má hodnotu jedné libry a druhý třeba 4. Takže pokud jdete na atrakci za 3 Tokens, musíte složit papírky dohromady za 3 Tokens nebo tam dáte ten za 4. Čímž vlastně příjdete o jednu libru, protože vám peníze nevrátí. Malá výhoda ale je, že pokud vám nějaké papírky zbydou, můžete přijít zpět do stánku si je vyměnit za libry.

Untitled

Stejně jako naše české poutě, i sem si můžete vzít celou výplatu a stejně to nebude dost. počítejte, že klasické atrakce kolem 4T, jídlo ve stáncích také není nejlevnější a co se týče speciálních WW atrakcí, ty byly neskutečně předražené. A ještě se na ně stojí dlouhé fronty.

Ice Rink - 10.50£ dospělí / 8.50£ děti
Magical Ice Kingdom - 7£ dospělí / 5£ děti
Gian wheel (něco jako London eye) - 7£ dospělí / 5£ děti
Circus - 9.50£ dospělí / 6£ děti

Untitled

Untitled

Mně se moc líbilo, že pouť není tak komunistická jako u nás. Nepředstavujte si světskou obsluhu a atrakce podložené prkínky. Vše působilo profesionálně. Postavičky a sochy byly po celém areálu. Byly moc hezky udělané a téměř všechny se hýbaly. Na předchozí fotce ta kostra dokoce hrála na ty housle!

Untitled

V areálu bylo hodně hospod postavený ve srubovém stylu. A Jägermeister pub vypadal hodně luxusně!

Untitled

U vchodu najdete velkou budovu, která vypadá, že je i restaurace. Každopádně je to jediná možnost ve WW, kde se můžete zahřát vevnitř.

Untitled

Nejvíc se mi líbil maják, kde se můžete svést na rohožce po klouzačce. Jako ve filmu :D Děti si můžou popovídat se Santa Clausem. Ale opět si na něj musíte vystát velkou frontu.

V areálu bylo hodně lidí, ale díky tomu, že je tolik veliký, pocítíte to maximálně u vchodu. Během procházky potom nejsou žádné tlačenice a fronty se opravdu stojí jen u těch speciálních atrakcí.

Untitled

Podle mě stojí za to se tam jít alespoň podívat a dát si dát třeba svařák. A je to obrovské, takže se tam pár hodin dá strávit a zabavit se. A věřím, že si tam zábavu užijí jak děti, tak i dospělí :)

Kdybyste si chtěli najít víc informací, tak zde je odkaz na Winter Wonderland.

Už někdo z vás byl ve Winter Wonderlandu tenhle rok?

Komentáře

  1. Tak to věřím, že to muí být kouzelné. :O :) Vím, jak jsem štastná, když jdu na vánoční trhy jenom do Brna, kde to miluji, takže v Anglii bych patrně umřela radostí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel tam ale nepanovala ta klasická vánoční nálada, protože tam hrály sice vánoční písničky, ale zremixované a hodně nahlas. Přesně jako na matějské :( Věřím, že v tomhle jsou brněnské trhy lepší :)

      Vymazat
  2. Jedeme tam před Vánoci! :) Děkuji za tip s lístky, to jsem vůbec netušila. oO Platí se i jídlo těmi Tokeny?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Annie,

      nene, jídlo se platí normálně penězi :)

      Užijte si to!

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Svatba s odstupem několika měsíců

Zážitek na celý život. To o své vlastní svatbě řekne asi každý. Ale u nás to byl zážitek na celý život i pro většinu svatebčanů, kteří ten den s námi prožili. Pro někoho by tohle vysněná svatba dost možná nebyla, ale pro mě to rozhodně splněný sen byl. I když byl bez zámku, holubic a kočáru. Je to momentka a já jí naprosto miluju. Děkujeme oběma, za všechnu tu pomoc a energii, kterou jste naší svatbě věnovali.

Česká rafaela po britsku a domácí vanilkový cukr

Mnoho z vás mě prosilo o další recepty na vánoční cukroví, které je možné udělat z britských surovin. Dnes se můžete těšit na domácí rafaela. Jednodušše řečeno jsou to sladké kokosové kuličky, po kterých se jen zapráší. Tyhle kuličky jsem dělala už pár let i doma a vždy byly hned snědené. A tak jsem to zkusila i tady v Anglii a vyšly skvěle, tak proč si je i tady nedopřát!

Do Osvětimi na vlastní pěst

Tento článek píšu asi s ročním zpožděním. I tak jsem si ale říkala, že by někomu mohl pomoct a usnadnit organizaci výletu do Osvětimi. Já jsem se rozhodla dát výlet do Polska jako dárek svému příteli. Upřímně jsem ale netušila, jak složitá organizace to bude. Protože jsem se snažila udělat překvapení, dost se mi to zkomplikovalo.