Přeskočit na hlavní obsah

Nejluxusnější zmrzlina konečně u nás

Tradiční italská zmrzlina. Růžička. Amor. Makronky plněné zmrzlinou.  Neskutečný výběr příchutí. Žádná umělá barviva. Žádné umělé příchutě. Jen přířodní produkty. To všechno je Amorino.

Dočkali jsme se! Nejlepší gelato Amorino se dnes otevřelo na Malostranském náměstí. A rozhodně stojí za to se tam na jednu růžičku vydat!
IMG_0634

První Amorino otevřeli v roce 2002 Cristino Sereni a Paolo Benassi. Nyní už mají pobočky po celém světě. V Belgii, Anglii, Francii, Německu, Itálii, Saudské Arábii, Lucembursku, Maroku, Nové Kaledonii, Portugalsku, Reúnionu, Jižní Korei, Španělsku, Arabských Emirátech, USA, na Maltě, a konečně, v České republice.
Vybírate si ze tří velikostí kornoutků nebo pěti velikostí kelímku. Makronku nebo šlehačku nahoru? Žádný problém. Chcete jednu příchuť nebo dvacet? Bez problémů. Rozhodujete se mezi sorbety a gelaty.
Aktuální speciální příchuť je Exotic Lemongrass. A musím říct, že je naprosto skvělá! Takže tam rozhodně skočte, dokud je. 
A co když je na zmrzlinu zima? Máte možnost dát si vafle, palačinky nebo makronky. Například s kávou.

Zdroj: FB Amorino - Prague

Já si dnes vystála frontu, ale musím uznat, že mi to za to stálo. Gelato bylo naprosto vynikající. Na svůj malý kornoutek (který nebyl vůbec malý) jsem si vybrala 5 příchutí. Pistáciové sorbeto, pistáciové gelato, slaný karamel, klasický karamel, exotic lemongrass a nahoru jsem si nechala dát pistáciovou makronku. Byla jsem opravdu nadšená. Všichni byli moc milí i přesto, že lidi byli extrémně vybíraví. Ale o tom Amorino je. Prostě vybírejte co chcete (a že ten výběr z příchutí není malý :)) a zaručuji vám, že budete spokojení.

Pokud jste stejně tak zvědaví, jako jsem dodnes byla já, zde je odkaz na fb stránku Amorina, kde se dozvíte, co potřebujete, a můžete si prohlídnout fotky růžičkových kornoutků. Já vám však doporučuji, rovnou si tam dojít a vyzkoušet to.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Svatba s odstupem několika měsíců

Zážitek na celý život. To o své vlastní svatbě řekne asi každý. Ale u nás to byl zážitek na celý život i pro většinu svatebčanů, kteří ten den s námi prožili. Pro někoho by tohle vysněná svatba dost možná nebyla, ale pro mě to rozhodně splněný sen byl. I když byl bez zámku, holubic a kočáru. Je to momentka a já jí naprosto miluju. Děkujeme oběma, za všechnu tu pomoc a energii, kterou jste naší svatbě věnovali.

Česká rafaela po britsku a domácí vanilkový cukr

Mnoho z vás mě prosilo o další recepty na vánoční cukroví, které je možné udělat z britských surovin. Dnes se můžete těšit na domácí rafaela. Jednodušše řečeno jsou to sladké kokosové kuličky, po kterých se jen zapráší. Tyhle kuličky jsem dělala už pár let i doma a vždy byly hned snědené. A tak jsem to zkusila i tady v Anglii a vyšly skvěle, tak proč si je i tady nedopřát!

Do Osvětimi na vlastní pěst

Tento článek píšu asi s ročním zpožděním. I tak jsem si ale říkala, že by někomu mohl pomoct a usnadnit organizaci výletu do Osvětimi. Já jsem se rozhodla dát výlet do Polska jako dárek svému příteli. Upřímně jsem ale netušila, jak složitá organizace to bude. Protože jsem se snažila udělat překvapení, dost se mi to zkomplikovalo.