Přeskočit na hlavní obsah

Byla jsem módní barbar

Nikdy by mě nenapadlo, že zrovna já se někdy budu zajímat o módu. Práce Vás ale občas dovede někam, kam jste možná ani předem nemířili. A je fajn učit se něco nového, co Vás baví a zároveň je to i Vaše práce.

http://brigittew.tumblr.com/post/53098099959

Je to dýl, co jsem naposledy napsala nějaký článek. Strašně mi psaní chybělo, bohužel inspirace byla naprosto nulová. Naštěstí se mi dnes rozsvítilo a vše je konečně jinak.
Tenhle blog byl, je a bude o mně. Na tom se nic nemění. Začalo to au-pairstvím, pokračovalo to mými "děsně hlubokými" myšlenkami a zážitky ze života.

Je to už půl roku, co jsem v nové práci a ztratila jsem snad veškeré své koníčky. Nic mě nebavilo. Na nic nebyl pořádně čas, nálada ani energie. Dnes mi konečně došlo, co mě poslední dobou baví nejvíc a čemu věnuju spoustu svého času, možná i nevědomky.
https://cz.pinterest.com/pin/343540277796682070/

Nikdy jsem nebyla na líčení ani módu. Nejlépe jsem se vždy cítila s řasenkou a v džínech a mikině. Neříkám, že teď nemám dny, kdy mě přesně takhle potkáte 😄. Zásadní změna se ale stala v mém přístupu k módě. Díky práci jsem se o módu začala více zajímat a strašně mě to baví!!

Zajímám se o trendy, které právě frčí, sleduju módní přehlídky, baví mě inspirovat se u ostatních. Sleduju módní instagramy, blogy i kanály na youtube.  A začala jsem se koukat na úplně jiné kousky pro sebe. A to si teda tleskám!

Nakupování mě nikdy nebavilo a teď trávím čas chozením po obchodech a zkoumáním, kde co mají. Kolik to stojí, z jakého je to materiálu a jak moc je to praktické (protože k tomu svůj přístup asi nikdy nezměním 😄). Bohužel velká nevýhoda tohoto všeho je, že jako (bývalý) módní neznaboh budu muset vyměnit celý šatník 😄.

Každý z nás si během svého života projde různými změnami. A já v tom nevidím nic špatného. Nebojte se změn a jděte do toho po hlavě!





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Svatba s odstupem několika měsíců

Zážitek na celý život. To o své vlastní svatbě řekne asi každý. Ale u nás to byl zážitek na celý život i pro většinu svatebčanů, kteří ten den s námi prožili. Pro někoho by tohle vysněná svatba dost možná nebyla, ale pro mě to rozhodně splněný sen byl. I když byl bez zámku, holubic a kočáru. Je to momentka a já jí naprosto miluju. Děkujeme oběma, za všechnu tu pomoc a energii, kterou jste naší svatbě věnovali.

Česká rafaela po britsku a domácí vanilkový cukr

Mnoho z vás mě prosilo o další recepty na vánoční cukroví, které je možné udělat z britských surovin. Dnes se můžete těšit na domácí rafaela. Jednodušše řečeno jsou to sladké kokosové kuličky, po kterých se jen zapráší. Tyhle kuličky jsem dělala už pár let i doma a vždy byly hned snědené. A tak jsem to zkusila i tady v Anglii a vyšly skvěle, tak proč si je i tady nedopřát!

Co během půl roku dítěte (ne)potřebujete

Před porodem jsem měla pocit, že pro Sofinku potřebuju všechno, co na trhu existuje. Od kousátka po vibrující věc na kočár. Po více jak půl roce už můžu říct, co jsme opravdu využili, co pro nás bylo zbytečné a co nám naopak chybělo.